Wachttijd
De praktijk heeft een aanmeldstop, u kunt zich niet aanmelden voor behandeling.
Afwezig van: 21 juli tot 11 augustus 2025
Vervanging voor crisisopvang in kantooruren gedurende vakantie:
Geactualiseerd: 09-07-2025
Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen.
Voor het eerste gesprek neemt u het volgende mee:
- verwijsbrief huisarts
- identiteitsbewijs
- zorgverzekeringskaart
Aanmelden
Om in aanmerking te komen voor vergoeding van uw zorgverzekeraar is een verwijzing van uw huisarts nodig. De huisarts of de praktijkondersteuner maken een inschatting of u voor hulp in aanmerking komt en wat voor soort hulp. Cliënten met lichte tot matige, niet complexe psychische problemen worden verwezen naar de basis GGZ, cliënten met complexere en langer durende problematiek worden verwezen naar de gespecialiseerde GGZ.
U kunt zich telefonisch aanmelden: 06-18767400
Behandelsessies kunnen gepland worden op maandag, dinsdag en woensdag.
